Maldon sůl | Skleněný mlýnek
50 g
Loupané plece, která se nachází na lopatce, je jemně mramorovaný kus masa s typickou středovou šlachou. Lze z něj naporcovat dva druhy steaků: Top Blade steak a Flat Iron steak.
Skladem
U Top Blade je řez veden napříč vlákny čili uprostřed steaku nalezneme středovou šlachu, která má své milovníky. Za to Flat Iron Steak si můžete udělat řezem po vazivové bláně. Steaky z vyzrálé loupaná plece se řadí mezi nejoblíbenější, kvůli své šťavnatosti, skvělé chuti i cenové dostupnosti.
Jakmile vám maso darazí domů, doporučejeme ho vložit do lednice, ve které si nastavíte teplotu okolo 1-3 °C. Před vařením byste měli maso vyndat z lednice a nechat 1-2 hodiny v pokojové teplotě, aby při grilovaní neutrpělo maso, tak velký telpotní šok.
Jak už bylo zmíněno výše, z tohoto skvělého kusu masa, si můžete naporcovat dva druhy steaků. Šal masa můžete rozříznout napůl a ochutnat oba steaky. Top Blade je velice jednoduchý, tam stačí vést řed napříč vlákny a naporcovat si steaky, dle vaší libosti. Za to Flat Iron Steak je trochu složitější, aproto jsme pro vás našli dva video návody, jak si takový Flat Iron naporcovat. Při porcování odstraňte pouze šlachy. Maso by mělo být stále hezky maramorované. Během porcování buďte prosím opatrní. :-)
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.