Přepuštěné máslo – České ghíčko na steaky
345 g
Vysoký roštěnec je velice ceněný kousek masa a v některých zemích mu dávají přednost před svíčkovou. Telecí rib eye pocházející ze hřbetu zvířete a nazýváme ho roštěnec. Vysoký roštěnec je část, která jde ze středu směrem k hlavě.
Skladem
Telecí vysoký roštěnec nemá tak velké mramorování, jako mají dospělí jedinci. Čili je nutno dát si pozor, abyste při jeho grilování nepřišli o všechnu šťavnatost a neudělali si takzvanou podrážku :-).
Telecí maso je oblíbené pro svou vysokou kvalitu, šťavnatost a chuť. Maso je hezky světle růžové (barvu masa ovlivňuje strava) a má nízký obsah cholesterolu. Navíc je bohaté na vitamíny a minerály, jako je B1, vitamin D, bílkoviny a železo. Telecí maso je tak jemné, že je možné ho tepelně zpracovat už dva dny od porážky.
Maso vám dorazí zavakuované v termoboxu s chladícími vložkami, které udržují v boxu stálou teplotu. Vakuované maso vložte do lednice, kde se teplota bude pohybovat mezi 0 až +4°C. Předtím než půjdete maso dělat, doporučujeme maso minimálně hodinu předtím vytáhnout z lednice a vyndat z obalu.
Maso 1 hodinu před vařením/grilováním vytáhněte z lednice, aby získalo pokojovou teplotu a neutrpělo tepelný šok. Poté už si ho můžete připravit svým oblíbeným steakovým způsobem. Nezapomeňte nechat maso před servírováním chvíli odpočinout (5-10 minut v teple).
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.