Maldon pepř – celý | Skleněný mlýnek
50 g
Telecí plec najdeme na přední noze od lopatky až nad koleno a svým tvarem připomíná svíčkovou. V česku se jí také občas říká falešná svíčková, ale bohužel plec není tak jemná, protože je sval více využívaný.
Skladem
Telecí falešnou svíčkovou je lepší nakrájet na kostky, protože má delší svalové svazky. Maso je hezky šťavnaté, jemné a křehké. Maso se spíše hodí na vaření a dušení.
Telecí maso je oblíbené pro svou vysokou kvalitu, šťavnatost a chuť. Maso je hezky světle růžové (barvu masa ovlivňuje strava) a má nízký obsah cholesterolu. Navíc je bohaté na vitamíny a minerály, jako je B1, vitamin D, bílkoviny a železo. Telecí maso je tak jemné, že je možné ho tepelně zpracovat už dva dny od porážky.
Maso vám dorazí zavakuované v termoboxu s chladícími vložkami, které udržují v boxu stálou teplotu. Vakuované maso vložte do lednice, kde se teplota bude pohybovat mezi 0 až +4°C. Předtím než půjdete maso dělat, doporučujeme maso minimálně hodinu předtím vytáhnout z lednice a vyndat z obalu.
Maso doporučujeme připravovat vařit či dusit podobně jako jste zvyklí u nestařeného hovězího. Za nás doporučujeme udělat na houbách, nebo na kmínu.
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.