Čerstvý rozmarýn
20 g
Tri Tip steak, neboli Maminha, neboli Rump tail je část mezi ořechem a květovou špičkou. Má tvar nepravidelného trojúhelníku a vyznačuje se křehkým vláknem a tukovým krytím, který propůjčuje masu výraznou chuť.
Skladem
Váha masa je přibližná, o přesné ceně vás budeme informovat před odesláním zásilky na Vaší adresu.
Tento málo používaný kousek masa je ideální pro grilování v celku.
Maso vám dorazí zavakuované v termoboxu s chladícími vložkami, které udržují v boxu stálou teplotu. Vakuované maso vložte do lednice, kde se teplota bude pohybovat mezi 0 až +4°C. Předtím než půjdete maso dělat, doporučujeme maso minimálně hodinu předtím vytáhnout z lednice a vyndat z obalu.
Australský masný průmysl se zavazuje k nejvyšší úrovni životních podmínek a humánnímu zacházení hospodářských zvířat. Zpracování hospodářských zvířat se provádí v souladu s vnitrostátními právními předpisy a mezinárodními požadavky. Zvířata se pasou na rozsáhlých oblastech polosuchých a suchých pastvin. Díky jedinečnému výrobnímu systému a neustálému zlepšování jsou australští farmáři uznávaní po celém světě jako lídři v produkci kvalitního červeného masa a zároveň průkopníky v environmentálních postupů k farmaření. Australští farmáři pochopili, že ochrana a zlepšování přírodního světa má zásadní význam pro dlouhodobou udržitelnost jejich podnikání a životního prostředí.
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.