Z důvodu celofiremní dovolené a inventůry v termínů od 24. 9. do 28. 10. Budeme zboží objednané v tomto termínu expedovat ve čtvrtek 29. 9. nebo v pondělí 3. 10. Děkujeme za pochopení

Heart of Rump | Argentina

Hovězí zadní, chlazené | cca 2Kg

Heart of Rump | Argentina

Heart of Rump | Argentina

Hovězí zadní, chlazené | cca 2Kg

Střední část hovězího zadního (kýty) je nádherný kousek měkého masa. Tato část se skvěle hodí na steaky. Tužší část se skvělé hodí na roastbeef či carpaccio. 

1 220 Kč
za balení cca 2 kg (610 Kč/kg)
-
1
+
DO KOŠÍKU

Skladem

Váha masa je přibližná, o přesné ceně vás budeme informovat před odesláním zásilky na Vaší adresu.

Vyzrálé hovězí zadní na steaky, pečení či tatarák

Rump steak je velmi křehké maso ze zadní části zvířete. Má o něco výraznější chuť, než například svíčková a tlustší vlákna. V Jižní americe velmi populární až lidová část. 

Hovězí maso z Argentíny

Dobytek byl do Argentiny přivezen v 16. století španělskými dobyvateli. Vzhledem k výhodné poloze, podnebí a rozsáhlým pastvinám se skot v Argentině rychle rozšířil. Argentinské hovězí a jeho chov hraje významnou roli v kultuře, politice a společenském dění této krásné země. Argentinci jsou na své maso velmi hrdí a každý průměrně sní 55Kg hovězího ročně. To je na kvalitě masa cítit, i když i sem dorazili potravinové doplňky, zvláště kukuřice, stále patří argentinský skot k nejzdravějším, nejšťastnějším a tedy i nejchutnějším stejkovým masům na světě.

Porcování heart of rump

 

Jak se o maso postarat

Maso vám dorazí zavakuované v termoboxu s chladícími vložkami, které udržují v boxu stálou teplotu. Vakuované maso vložte do lednice, kde se teplota bude pohybovat mezi 0 až +4°C. Předtím než půjdete maso dělat, doporučujeme maso minimálně hodinu předtím vytáhnout z lednice a vyndat z obalu.

postup_doručení

Jak na to:

Hlavně se nebojte, nevaříte svíčkovou na smetaně. Příprava trvá jen několik minut a když se budete držet našeho návodu, stejk bude chutnat perfektně. A jestli se Vám nechce číst, prostě si puste video a je to.

Ingredience:

- šál RUMP ze stejkshop.cz
- větvička rozmarýnu
- 2 špetky hrubozrnné soli 
- čerstvě namletý pepř, kolik máte rádi
- 5 ml olivového oleje 

Postup přípravy:

Nakrájíme šál příčně na 2 cm vysoké stejky, maso bychom nikdy neměli omývat vodou, ztrácí se tím jeho přirozená chuť i vůně. V případě nutnosti jej můžeme otřít papírovou utěrkou. Po vybalení masa se přesvědčíme o tom, zda máme dostatečně rozpálenou pánev. Steak jemně pomažeme olivovým olejem, opepříme, posypeme lístky rozmarýnu a na poslední chvíli, těsně před vložením na pánev jej osolíme a v dlani vytvarujeme do kompaktního tvaru. Pro dosažení střední propečenosti masa jej opékáme 2 minuty z každé strany, chceme-li stejk krvavý, postačí z každé strany minutu. Po tepelné úpravě je velice důležité nechat maso dvě minuty odpočinout při pokojové teplotě mimo pánev. Šťávy se vsáknou zpět do vláken a tím pádem bude i při rozkrojení šťavnaté. V případě, že chceme více propečený stejk, necháme odpočinout zabalené v alobalu.

 

    

 

Související zboží

Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies

Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.

Jaké cookies používáme

Nezbytné

Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.

Statistické

Tyto cookies pomáhají s měřením a analýzou návštěvnosti stránek.

Marketingové

Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.

Přijmout vše Přijmout vybrané Podrobné nastavení