Čerstvý rozmarýn
20 g
Velmi oblíbená část steaku ve Francii. Nachází se v úplně spodní části hovězího pupku. Je to široký kus plochéhého svalu ze spodní části pupku s vinikající chutí. Má velmi tlustá, hrubá vlákna, proto je lepší po grilování a odpočinku nakrájet na jemné plátky proti vláknu.
Skladem
Váha masa je přibližná, o přesné ceně vás budeme informovat před odesláním zásilky na Vaší adresu.
Flank steak je velmi chuťově výrazný kus hovězího masa a svojí hustotou svalových vláken se řadí mezi tužší, ale výtečné steaky. Abyste nepřišli o váš gastronomický zážitek, nezapomínejte při servírování maso krájet kolmo (napříč) přes svalová vlákna nejlépe pod úhlem 45°. Jenom tímto způsobem docílíte nejlepšího gastronomického zážitku.
Uruguay je jedním z největších producentů hovězího masa na světě. Jejich dobytek je chována pod širým nebem, za přirozených podmínek mírného klimatu, na úrodné půdě s množstvím vody, díky množství řek a potoků. Všechny tyto faktory zajišťují ideální životní podmínky pro zvířata. Chuť masa ze zvířat chovaných na svobodě a krmených na pastvinách je nesrovnatelná. Uruguayské maso umožňuje vychutnat si vynikající chuť s nízkou hladinou tuku a díky velmi přísné vládní kontrole i zdravotně na nejvyšší úrovni.
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.