Z důvodu celofiremní dovolené a inventůry v termínů od 24. 9. do 28. 10. Budeme zboží objednané v tomto termínu expedovat ve čtvrtek 29. 9. nebo v pondělí 3. 10. Děkujeme za pochopení

Steak z krokodýla

Krokodýlí filet, mražené | cca 1 kg

 Novinka
Steak z krokodýla

Steak z krokodýla

Krokodýlí filet, mražené | cca 1 kg

Krokodýlí maso je v exotických zemích zcela běžně konzumováno, jako u nás vepřové či hovězí. Strukturou masa připomíná rybu, ale chuťově bychom přirovanli spíše ke kuřecímu/vepřovému. Krokodýli filet na steaky najdeme u kořene ocasu.

1 499 Kč
za balení cca 1 kg (1 499 Kč/kg)
-
1
+
DO KOŠÍKU

Skladem

Jak se o maso postarat

Maso vám dorazí zavakuované v termoboxu s chladícími vložkami, které udržují v boxu stálou teplotu. Vakuované maso vložte do lednice, kde se teplota bude pohybovat mezi 0 až +4°C. Předtím než půjdete maso dělat, doporučujeme maso minimálně 30 minut předtím vytáhnout z lednice a vyndat z obalu.

postup_doručení

Vložili jste do košíku

Název produktu

Počet kusů: 2 ks, Cena celkem: 850

Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies

Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.

Jaké cookies používáme

Nezbytné

Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.

Statistické

Tyto cookies pomáhají s měřením a analýzou návštěvnosti stránek.

Marketingové

Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.

Přijmout vše Přijmout vybrané Podrobné nastavení