Maldon sůl | Skleněný mlýnek
50 g
Klokaní maso se řadí mezi zvěřinu. Svou vůní a chutí může připomínat srnčí maso. Steaky z klokana jsou známý svou křehkostí a šťavnatostí.
Skladem
Už jste ochutnali klokaní maso, ještě jste neměli tu čest? Není nic jednoduššího než si od nás objednat skvělé klokaní maso.
Maso je hezky červené s nízkým obsahem cholesterolu a vysokým obsahem kolagenu. Takže po mase nepřiberete, a navíc posílíte své klouby.
Klokaní maso je k nám dovezeno z Austrálie v hluboce zamraženém stavu.
Jakmile Vám maso dorazí domů, doporučujeme ho do 3-4 dnů zpracovat a znovu nezamrazovat.
Klokani jsou volně žijící divoká zvířata na území Austrálie. Živí se hlavně šťavnatými výhonky trav, bylin a listy rostlin. Klokanů existuje 48 druhů, ale jen 4-5 druhů z nich je povoleno lovit a to jen za přísných podmínek, kdy začnou spásat rostliny určené pro dobytek.
Budete potřebovat:
Dejte maso do misky, přidejte lístky rozmarýnu, nastrouhaný česnek, pepř, sůl a trochu olivového oleje. Vše hezky promíchejte.
Dejte na hezky rozpálený grill. Z každé strany stačí 3-4 minuty na medium. Poté nechce hezky pod alobalem odpočinout cca 5-8 minut.
Dobrou chuť! ☺
Zdroje: theperfectsteak.com.au, biltongstmarcus.co.uk, youtube.com
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.