Maldon mořská sůl – vločková | Sůl na steaky
125 g
Klokani jsou savci, žijící jako divoká zvířata, proto je jejich maso řazeno mezi zvěřinu (mimořádně křehkou). Svou vůní a chutí připomíná srnčí maso.
Skladem
Váha masa je přibližná, o přesné ceně vás budeme informovat před odesláním zásilky na Vaší adresu.
Klokani se živí především šťavnatými výhonky trav, bylinami i listy rostlin. Klokanů existuje 48 druhů a pouze 4 - 5 druhů je povoleno lovit pro jejich svalovinu, a to za přísných podmínek australské vlády až poté, co jejich počet ve volné přírodě stoupne natolik, že začnou spásat i porosty určené pro dobytek. Klokaní maso je červené, s nízkým obsahem tuku a cholesterolu, přitom je šťavnaté a křehké, s vysokým obsahem proteinů a minerálů. Klokaní maso se k nám dováží ve výsekové úpravě ve vakuovém balení, hluboce zmražené z Austrálie. Je mnohostranně použitelné, jeho konzumace je doporučována především v případech nízkotučných diet (pro lidi s nadváhou, vysokým obsahem cholesterolu v krvi, s vyšším krevním tlakem) nebo pro diabetiky.
Díky vysokému podílu kolagenu je klokaní zvěřina ideální pro děti v období růstu a jako prevence pozdější artrózy kloubů. Je velmi vhodná též jako posilující dieta pro rekonvalescenty, seniory a sportovce.
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.