Letní dovolená: Chceme vám poskytovat kvalitní služby a k tomu je potřeba si občas odpočinout. Takže si bereme chvilku volna, abychom nabrali síly na letní grilovací sezónu. Poslední objednávky budeme odesílat 29. 6. 

Objednávky budeme přijímat a odešleme je v týdnu od 18. 7. Děkujeme za pochopení a přejeme léto plné šťavnatých steaků.

Čerstvé chili papričky

20g

Čerstvé chili papričky

Čerstvé chili papričky

20g

Při přípravě steaků stačí jednu papričku vložit na pánev, kde steajk připravujete. Jemně pálivou chutí se krásně ovoní celé maso.  

50 Kč
-
1
+
DO KOŠÍKU

Skladem

Chilli paprička k hovězímu steaku

Chili papričky pěstovali Indiáni již v předkolumbovské době, a to už od 6. tisíciletí př. n. l. Byla to jedna z prvníchsamosprašných plodin, které se v Americe začaly pěstovat. Po objevení Ameriky je evropští (zvláště portugalští) kupci rychle rozšířili po celém světě, protože představovaly cenné koření a náhradu za pepř. Velké obliby doznaly především v Indii, kde dnes představují nedílnou součást indické kuchyně. Z Indie se přes Osmanskou říši dostaly do Maďarska, kde z nich Maďaři vytvořili své národní koření.

Související zboží

Vložili jste do košíku

Aby web fungoval jak má - souhlas s cookies

Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.

Jaké cookies používáme

Nezbytné

Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.

Statistické

Tyto cookies pomáhají s měřením a analýzou návštěvnosti stránek.

Marketingové

Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.

Přijmout vše Přijmout vybrané Podrobné nastavení