Hovězí Ball tip steak, US Greater Omaha
Špička ořechu, chlazené | cca 1,5 Kg
Chcete ochutnat jedno z nejlepších hovězích z USA? Doporučujeme určitě vyzkoušet jedno z mas od firmy Greater Omaha, která je proslulá svou konzistentní kvalitou. V naší nabídce naleznete Ball Tip steak (část ořechu), Striploin steak (nízký roštěnec) a Knuckle (ořech).
Greater Omaha působí v oblasti steaků již od 1920. Od svého založení jsou známí nekompromisním závazkem ke kvalitě, neustálím inovacím v oblasti bezpečnostni potravin a humáního zacházení se zvířaty.
Dnes už dodávají maso do všech států v USA a do více něž 70 zemí z celého světa a jednou z nich je i naše Česká republika.
Omaha se nachází ve středu největší oblasti chovu Angus a Hereford na světě. Umístění uprostřed největší oblasti výroby kukuřice v USA je ideální pro chov skotu a díky němu se zde produkuje nejjemnější maso.
Chovají skot plemene Angus a Hereford, které tvoří 95% produkce v okruhu 250 mil od výrobního závodu Omaha. Jedna rostlina, jeden typ skotu, jeden převládající typ zdroje, a jedna oblast. To vše dohromady znamená konzistentní kvalitu, která je trvale nejlepší.
V roce 2015 si firma nechala certifikovat speciální balení, které umožní masu zachovat si jeho čerstvost, přírodní šťávy a bohaté chutě.
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.